piatok 30. novembra 2012

December.


Tak strašne neznášam tento mesiac. Pozitívna vec na ňom je, že je to posledný mesiac v roku a konečne sa začne nový. Nový rok= Nové začiatky.
Dôvody prečo neznášam December:
Po 1. začína byť už velmi zima a ja zimu neznášam. Takže v decembri ma ludia vidia len keď idem do školy a domov, inak sa snažím zdržovať sa doma.
Po 2. sú Vianoce. Neznášam Vianoce. Samé hlúpe reči o tom ako si všetko vážia, ako sa majú radi a tak..
Po 3. stále do okola tie isté filmy každý rok. Keby som ich túžila vidieť zase tak si ich asi pozriem na nete, nie? Ach, scenár Home Alone, S tebou ma baví svět a Populušky už viem pomaly naspamäť.
Ale je aj jedna pozitívna vec, ktorú mám na Vianociach rada.. Tie dlhé prázdniny plné nič nerobenia :) A ešte mám celkom rada aj Vianočné trhy. :)
Ozaaj, kupovali ste už darčeky svojim blízkym?Ak áno,tak čo?
Síce nemám rada Vianoce, ale nejakú hlúposť rodičom kúpim. :)


Samozrejme, že Vianočná pesnička nesmie chýbať. Lalalala :-) 

1 komentár:

  1. si mi musela pripomenúť tie Vianočné trhy, však?! :D
    Z našej školy idú na budúci týždeň do Viedne na Vianočné trhy :( Aj ja som strašne chcel ísť, no pred Vianocami dávať na cestu 20€ + vreckové je dosť veľa :/
    Vianočná Viedeň je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť