piatok 15. marca 2013

Seriály.


Dnes som sa rozhodla napísať post o seriáloch, ktoré mám rada. Milujem seriály, ktoré sa odohrávajú v New Yorku, preto sú skoro všetky moje obľúbené seriály točené v NY.

1. Sex And The City
2. Gossip Girl
3. How I Met Your Mother. 
4. The Big Bang Theory.
5. Dr. House
















                                             


Potom sú tu ešte kreslené seriály, a v nich definitívne vyhráva Futurama a Family Guy. Na tieto seriály by som sa dokázala dívať hodiny. A ešte klasika.. Simpsonovci. 
Baby, neviete poradiť nejaký dobrý seriál?  Aké su vaše najoblúbenejšie? :) 

3 komentáre:

  1. Sex ve městě u mě vede! :) Přidala jsem se k tvému blogu na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost! :) děkuji a měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z týchto jedine Gossip girl :) To je skvelý seriál, teda bol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež zbožnujem Gossip girl:) skús Pretty little liars -najlepší serial doteraz

    OdpovedaťOdstrániť