utorok 16. apríla 2013

Nothing.

Uvedomila som si, že som ešte nepridávala fotky s minulajšieho fotenia. Fotili sme sa síce asi pred týždňom, ale nevadí. :D Fotky sú dosť hrozné, tak vám ukážem len dve.
Inak, dneska je úžasný deň. :) Je teplo, mám riaditeľské voľno a idem na návštevu, pozrieť mojich starých učiteľov zo základnej a potom večer ešte na angličtinu. Chcela som ísť behať, alebo do fitka... ale som lenivá. :D
A čo budete dneska robiť vy? :)
-Prajem vám krásny slnečný deň. :3
http://www.youtube.com/watch?v=zIa4xKHQB_k


2 komentáre:

  1. Mám rada čiernobielu fotografiu, a tak sa mi veľmi páči tá spodná. Na spodnej aj s okuliarmi vyzeráš o dosť staršie a pristane ti to :) ...chcem ta pozvať na moju GA, ktorú nájdeš na blogu pod odkazom:) : Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fotky sú náhodou veľmi pekné (: riaditeľské voľno závidím!

    OdpovedaťOdstrániť