nedeľa 16. júna 2013

Víkend.

Musím sa vám pochváliť so skvelým víkendom. :)
Najprv som v sobotu navštívila Emmu, kde sme aj s Natt vyžrali skoro všetky čerešne, čo mali na strome. Potom už najedené, sme si popíjali večer šampanské a bosé tancovali na dvore. :D
Nedeľu, teda dnešok, som sa rozhodla mať kľudnejší, tak som vypadla na dedinu kde som sa poriadne zrelaxovala, zahodila všetok stres a vyvetrala si hlavu. Nikto ma nerušil a mala som pokoj pre seba. Len ja a kniha.  Ako vidíte na fotke, čítam Fifty Shades of Grey, ešte nie som ani v strede, len na nejakej 260tej strane, tak by som sa vás, čo ste ju čítali, chcela spýtať, či sa vám páči. :) Ja neviem, čo si mám o nej myslieť... Je to také jednoduché bezduché čítanie o sexe podľa mňa.
Follow.

4 komentáre:

  1. Jee ta knířka padesát odstínů šedi,pořád přemýšlím,jestli si ji mám nebo nemám koupit protože nejsem zrovna nadšenej čtenář :/ :D

    Byla bych moc ráda,kdyby jsi navštívila můj blog.Teprve začínám a návštěv nemám moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. smejo :) a nohy si fotiť o zrkadloo :-** :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je krásný domeček s krásnou zahradou, jako z reklamy! Pozveš mě někdy na pool party...? :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť