pondelok 17. júna 2013

Whatever people say I am, that's what I'm not.

Názov postu je podľa prvého albumu skupiny Arctic Monkeys. Tento album bol láska na prvé počutie. Odporúčam vám, pustiť si ho.
Dneska bol hrozne nudný deň. Nudný a hnusne teplý. A to budú teploty ešte vyššie. Nieže by som sa sťažovala, že je teplo ale v takomto počasí trčať v škole, to je ako za trest..
Tak na dnes jedna fotka z cesty domov, už skoro pri činžáku. Poviem vám, bolo vtipné fotiť sa na ulici, našťastie sa na mňa nikto nepozeral. :D
Ďalšia fotka zobrazuje, čo som dneska ráno ako prvé vylovila v skrini. Vedľa nej môžete vidieť môj super výhľad z miesta. Poviem vám, sedieť pri okne je super.. stále okolo chodia ľudia a keď ma nebavia dlhé výklady učiteľov očumujem ľudí. :D
---
Name of the post is the tittle of the first album of band Arctic Monkeys. This album was love on the first hearing. I reccomend you to listen it.
Today was so boring day. Boring and extremly hot. And the heats will be bigger. I'm not complaining, but sit in school in that warm, it's like punishment..
So today, one photo from way home, nearly my flat. Seriously, it was funny to shoot on the street, where could anybody see me. Luckily, no one was watching. I hope. :D
On next photo, you can see what I first pick up from wardrobe this morning and put on me. On right photo you can see the view from my seat. I'm telling you, sitting near window is great! People are always walking around, and when I'm bored from teachers' long boring speech I just stare at people outside. :D
"Blogging is the new poetry of our time!"


2 komentáre: